Vliegveldverhalen - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Gwen Houwelingen - WaarBenJij.nu Vliegveldverhalen - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Gwen Houwelingen - WaarBenJij.nu

Vliegveldverhalen

Blijf op de hoogte en volg Gwen

03 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Hoi vriendjes, even een mini update vanaf een Abu Dhabische computer op het vliegveld (nu ik nog wifi heb)! Deze reis heeft tot nu toe geleid tot hilarische gesprekken met een Duitse Turk over discolichten in het vliegtuig, hysterische huilbuien op de wc, het schattigste babytje ter wereld dat me weer aan het lachen maakte, rare Emiratische taxichauffeurs, willekeurige mensen die eten geven aan andere willekeurige mensen, een vliegveld vol mannen in witte jurken, vermoeide gezichtjes, trillende oogleden en een dansje in mijn hoofd. Tijd om te slapen, ben benieuwd wie en wat er op me wacht in Kathmandu. Liefde liefde en meer liefde xxxxxxxxxx

  • 03 April 2014 - 10:34

    Dorothea:

    Dat klinkt nu al avontuurlijk ;). Genoeg zakdoeken meegenomen...maar nu stoppen met dat gej...! Nog een paar uurtjes...wilde dat ik even met je mee mocht reizen in je broekzak.

  • 03 April 2014 - 14:09

    Harriët:

    Leuk om te lezen Gwen !!! Geniet van alles, heel veel plezier.

  • 03 April 2014 - 14:38

    Ria:

    Wow Gwen, dat belooft wat!!!!

  • 03 April 2014 - 18:47

    Coos:

    Dat begint goed Gwen. Ik hoop nog veel van je te lezen op fb.
    Een nichtje van mij is net terug uit Peru, en ik merkte dat ik haar reisverhalen erg kon waarderen.
    Dus ik ga je volgen. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwen

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 5378

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 15 Juni 2014

Op weg naar avontuur in Nepal

Landen bezocht: