Zes dagen Nederland - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Gwen Houwelingen - WaarBenJij.nu Zes dagen Nederland - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Gwen Houwelingen - WaarBenJij.nu

Zes dagen Nederland

Blijf op de hoogte en volg Gwen

27 Maart 2014 | Nederland, Almere Stad

Nog maar zes dagen voordat mijn grootste avontuur tot nu toe van start gaat. Ik kan het bijna niet geloven, ik ben al twee maanden aan het aftellen en nu is het echt bijna zover. Vanmorgen heb ik te horen gekregen dat het de eerste drie weken dat ik verblijf in Nepal, schoolvakantie is in Pachbhaiya, waar ik les zou gaan geven, en er daarom zeer weinig te doen is. Daarom ga ik nu tot mijn blijde verrassing eerst drie weken naar Bhaktapur, een prachtige ommuurde tempelstad, op drie kwartier en een buskaartje van 20 rupee afstand van Kathmandu, om daar te werken in een kindertehuis, en daarna alsnog drie weken naar Pachbhaiya. Wat mij betreft kan het allemaal niet snel genoeg beginnen, ik heb er zin in, ik ben er klaar voor, let's go!

  • 28 Maart 2014 - 08:41

    Peter:

    Ik ga je volgen! Gods zegen en nabijheid gewenst op jouw reis!

  • 28 Maart 2014 - 21:10

    Dorothea:

    Geweldig!!! En spannend ;). Ik tel met je mee af

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gwen

Actief sinds 25 April 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 5378

Voorgaande reizen:

02 April 2014 - 15 Juni 2014

Op weg naar avontuur in Nepal

Landen bezocht: